| Auteur |
Message |
chertenok13
Sirprizien discret

0 Cocofiz

Tashkent (100105)
|
Posté le: Mar Nov 13, 2007 8:27 pm Sujet du message: surprise from Uzbekistan :-) |
|
|
Hello. With the great pleasure I would play with you in a surprise. Who wants a surprise from Uzbekistan?
French :
Je suis ok pour un échange volontaire j'habite en Ouzbekistan _________________ I like cross stitching, beading and photographing. I have 2 children - girls, I like to play with them very much. I like images of fairies and wizards. I very like to make gifts. |
|
|
 |
zazi5
Sirprizien trés bavard

0 Cocofiz

(6997)
|
Posté le: Mer Nov 14, 2007 3:41 pm Sujet du message: |
|
|
Hello,
I know people who come from Uzbekistan but now they got their papers in order to stay in Belgium.
I could not make exchange with you at the moment because I have a lot of delay has caught up ...
Bonjour,
je connais des personnes qui viennent d'Ouzbekistan mais maintenant ils ont obtenu leurs papiers pour pouvoir rester en Belgique.
Je ne pourrais pas faire d'échange avec toi pour le moment car j'ai beaucoup de retard a rattrapé... _________________
 |
|
|
 |
chertenok13
Sirprizien discret

0 Cocofiz

Tashkent (100105)
|
Posté le: Mer Nov 14, 2007 6:19 pm Sujet du message: |
|
|
Send the regards to my fellow countrymen:-) I shall hope that somebody with me will play:-)
French :
Remettez salut à mes compatriotes je compterai que quelqu'un avec moi jouera  _________________ I like cross stitching, beading and photographing. I have 2 children - girls, I like to play with them very much. I like images of fairies and wizards. I very like to make gifts. |
|
|
 |
Keima
Sirprizien bavard

0 Cocofiz

Ville Sous La Ferté (10310)
|
Posté le: Mer Nov 14, 2007 8:38 pm Sujet du message: |
|
|
Hello chertenok, welcome on the forum
Have you understand that i have try to explain you in mp ?
I can't make a sirpriz with you me too because i send two in new zealand, and Canada ^^'
Good Luck
See You Later
Keima
Hello Chertenok, bienvenue sur le forum
As-tu compris tout ce que j'ai essayé de t'expliquer en mp ?
Je ne peux pas faire une sirpriz avec toi moi non plus parce que j'en envoie deux en Nouvelle Zelande et au Canada
Bonne Chance
A plus tard
Keima  _________________ ~ Fallen Angel ~
 |
|
|
 |
kitkate
Invité
/ f
0 Cocofiz
()
|
Posté le: Mer Nov 14, 2007 8:42 pm Sujet du message: |
|
|
la demande n'est pas :qui ne peut pas faire d'échange avec moi??? mais le contraire...ok vous avez des impératifs mais inutile de vous justifier on a tous aussi des envois
I do will a Mp for you  |
|
|
 |
Keima
Sirprizien bavard

0 Cocofiz

Ville Sous La Ferté (10310)
|
Posté le: Mer Nov 14, 2007 8:50 pm Sujet du message: |
|
|
Kitkate > excuse moi d'accueillir quelqu'un que j'ai guidé jusque ici par mp, et de lui dire que je ne peux pas faire d'echange .. _________________ ~ Fallen Angel ~
 |
|
|
 |
chertenok13
Sirprizien discret

0 Cocofiz

Tashkent (100105)
|
Posté le: Jeu Nov 15, 2007 5:08 am Sujet du message: |
|
|
kitkate, Excuse, but I not absolutely have understood you:-(you wish to exchange with me? _________________ I like cross stitching, beading and photographing. I have 2 children - girls, I like to play with them very much. I like images of fairies and wizards. I very like to make gifts. |
|
|
 |
laurie Modérateur
Sirprizien trés bavard

3 Cocofiz

trazegnies (6183)
|
Posté le: Jeu Nov 15, 2007 6:35 pm Sujet du message: Re: surprise from Uzbekistan :-) |
|
|
| chertenok13 a écrit: | Hello. With the great pleasure I would play with you in a surprise. Who wants a surprise from Uzbekistan?
French :
Je suis ok pour un échange volontaire j'habite en Ouzbekistan |
vrai francais :
Bonjour. Avec grand plaisir je jouerais avec vous sur surprise. Qui veut une surprise d'Uzbekistan ? _________________
Allez on vote, suffit de cliquer !!!
 |
|
|
 |
kitkate
Invité
/ f
3 Cocofiz
()
|
Posté le: Jeu Nov 15, 2007 7:48 pm Sujet du message: welcome |
|
|
| chertenok13 a écrit: | | kitkate, Excuse, but I not absolutely have understood you:-(you wish to exchange with me? |
sorry ..but I don't play on the site now ...WELCOME here on sirpriz.com...good luke  |
|
|
 |
mama Admin
Site Admin

8 Cocofiz

Mérignac (33700)
|
Posté le: Lun Nov 19, 2007 9:41 pm Sujet du message: |
|
|
I am ok to send you a sirpriz from France
Please send me a private message with your address i will do the same
=> FR
Je suis ok pour un échange avec toi _________________ Inscrivez vous à la Sirpriz Loterie ! |
|
|
 |
JustMeSKJ
Sirprizien discret

0 Cocofiz

Elizabeth City, North Carolina (27909)
|
Posté le: Lun Nov 26, 2007 5:10 am Sujet du message: Re: surprise from Uzbekistan :-) |
|
|
Send me a PM if you would like to exchange with me!
| chertenok13 a écrit: | Hello. With the great pleasure I would play with you in a surprise. Who wants a surprise from Uzbekistan?
French :
Je suis ok pour un échange volontaire j'habite en Ouzbekistan |
_________________ I collect anything I can to do with Tigers. I love lighthouses or anything with a Orential theme to it. I like learning about new places. I can't wait to see what I get here!!! I also really like anything Celtic.
J'aime des tigres, des phares ou n'importe quoi avec un thème d'Orential à lui. Je rassemble des cartes postales. Amour quelque chose faire avec le thé. Je ne peux pas attendre pour voir ce qu'obtiens ici je ! ! ! J'aime également vraiment n'importe quoi celtique |
|
|
 |
mama Admin
Site Admin

8 Cocofiz

Mérignac (33700)
|
|
|
 |
mama Admin
Site Admin

8 Cocofiz

Mérignac (33700)
|
|
|
 |
engielilou
Sirprizien trés bavard

0 Cocofiz

saint symphorien (72240)
|
Posté le: Lun Jan 14, 2008 2:51 pm Sujet du message: |
|
|
Bonjour, je serai ravie de faire un echange volontaire avec toi, veux tu qu'on s'organise ça pour fevrier
Hello, I will be delighted to make a voluntary exchange with you, we want you organized this for February _________________
 |
|
|
 |
|